آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...
سلام
من سعی دارم وبلاگ خوب و مناسبی برای شما منتظران ظهور حضرت حجت (عج) ایجاد کنم .
انشاالله بتوانم میل شما را برای با او بودن بیشتر کنم .
به امید اینکه همه ی ما بتوانیم ایشان را ملاقات کنیم؛
و ایشان را شاد سازیم.
پربیننده ترین مطالب
جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

سلام الله الکامل

سلام الله الکامل

ابو جعفر محمد بن علی بن بابویه (ره)می گوید :

یکی از اساتید قمی من گفت :مشکلی برایم پیش آمد...شبی در عالم رویا مردی را دیدم،قبل از اینکه از او سوال کنم ،فرمود : برای مشکل خود به سوی خدا رجوع کن و از حضرت صاحب الزمان (ع) طلب یاری نما و جنابش را پناهگاه خود قرار بده ،زیرا ایشان پشت و پناه خوبی است و اوست که حافظ اولیا و مؤمنین است .

به او گفتم :چه بگویم؟

گفت:برخیز و وضو بگیر و دورکعت نماز بخوان،بعد از نماز رو به قبله و در زیر آسمان بایست و بگو:

سَلامُ اللهِ الکامِلُ التّامُّ الشّامِلُ العامُّ ..... .



برکات:476،مفاتیح الجنان:استغاثه به امام زمان (ع)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی