آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...
سلام
من سعی دارم وبلاگ خوب و مناسبی برای شما منتظران ظهور حضرت حجت (عج) ایجاد کنم .
انشاالله بتوانم میل شما را برای با او بودن بیشتر کنم .
به امید اینکه همه ی ما بتوانیم ایشان را ملاقات کنیم؛
و ایشان را شاد سازیم.
پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

دلم گرفته از زمونه

 

دلم گرفته از زمونه دلخورم . بزار واست گلایه هامو بشمارم . به کی بگم که کوزه کوزه تشنه ام. به کی بگم هزار روزه تشنه ام . نیومدی یک هفته خسته تر شدم شکسته بودم و شکسته تر شدم. نیومدی و کوچمون کلافه شد .یه جمعه دل ندیدنت اضافه شد......

 

خواننده :.....؟

نوازنده:؟...

من که خیلی ازش خوشم اومد، امیدوارم شما هم لذت ببرید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
وقار نبئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی