آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...
سلام
من سعی دارم وبلاگ خوب و مناسبی برای شما منتظران ظهور حضرت حجت (عج) ایجاد کنم .
انشاالله بتوانم میل شما را برای با او بودن بیشتر کنم .
به امید اینکه همه ی ما بتوانیم ایشان را ملاقات کنیم؛
و ایشان را شاد سازیم.
پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

کی رفته ای ز دل ....

کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تورا ؟

               کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تورا ؟

غیبت نکرده ای که شوم طالب حضور

             پنهان نگشته ای که هویدا کنم تورا

با صد هزار جلوه برون آمدی  که من 

         با صد هزار دیده تماشا کنم تورا

چشمم به صد مجاهده آیینه ساز  شد

               تا من به یک مشاهده شیدا کنم تورا

بالای خود در آیینه چشم من ببین

    تا با خبر ز عالم بالا کنم تورا

مستانه، کاش در حرم و دیر بگذری 

            تا قبله گاه مومن و ترسا کنم تورا

خواهم شبی نقاب ز رویت برافکنم

              خورشید کعبه ، ماه کلیسا کنم تورا

طوبی و سدره کر به قیامت به من دهند

        یکجا فدای قامت رعنا کنم تورا

زیبا شود به کارگه عشق ، کار من

             هر گه نظر به صورت زیبا کنم تو را

رسوای عالمی شدم از شورعاشقی

              ترسم خدا نخواسته رسوا کنم تورا


                                                                                      شاعر :  فروغی بسطامی

کی رفته ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
وقار نبئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی