آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...
سلام
من سعی دارم وبلاگ خوب و مناسبی برای شما منتظران ظهور حضرت حجت (عج) ایجاد کنم .
انشاالله بتوانم میل شما را برای با او بودن بیشتر کنم .
به امید اینکه همه ی ما بتوانیم ایشان را ملاقات کنیم؛
و ایشان را شاد سازیم.
پربیننده ترین مطالب
پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

باز هم

بازهم،

جمعه است و روز انتظار

باز هم،

حرف دل به یاد یار

از تو گفتن،ای امید عصر ها

مثل شعر تازه ای سرودن است

مادر ابتدای جاده ی امید ایستاده ایم

چشم و گوشمان به انتظار یک صداست،

یک صدای آشنا

دل ،جدا ز یاد تو

آشیانه ای خراب و بی صفاست

یاد سبز و روح بخش تو

یاد لطف بی نهایت خداست

کو چه باغ سینه ام،

ای کل محمدی به عطر نامت آشناست

آن که در پی تو نیست ،کیست؟

آن که بی بهانه ی تو زنده است ، در کجاست؟


امام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
وقار نبئی

نظرات (۱)

سلام
قالبتودیدم یادبلاگفا افتادم:)
پاسخ:
من در گذشته در بلاگفا وبلاگی داشتم... حالا دیگه ندارم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی