آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...

وبلاگی برای منتظران عاشق

آقا سلام ...
سلام
من سعی دارم وبلاگ خوب و مناسبی برای شما منتظران ظهور حضرت حجت (عج) ایجاد کنم .
انشاالله بتوانم میل شما را برای با او بودن بیشتر کنم .
به امید اینکه همه ی ما بتوانیم ایشان را ملاقات کنیم؛
و ایشان را شاد سازیم.
پربیننده ترین مطالب
جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

حدیث درباره امام زمان -حدیث2

«2»


عَن صَفوانَ بنِ یحیی قال: سَمِعتُ الرّضا(ع) یقول: انّ الأرضَ لاتَخلُو من اَن یَکُونَ  فیها اِمامُ مِنّا.


صفوان بن یحیی گفت : از حضرت  ابوالحسن الرضا(ع)  شنیدم که می فرمودند : زمین از وجود امامی از خاندان ما خالی نمی ماند .

  • تاکید بر خالی نبودن زمین از امام معصوم  نشانه ی  اهمیت و نقش حیاتی وجود امام درآفرینش است .
  • خداوند هرگز بندگان خود را  بدون امام و حجت برحق رها نمی سازد. این سنت تغییرناپذیرالهی است.


کمال الدین صدوق،ص228،حدیث23

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی